Is filterkoffie gezonder dan een kop koffie die niet gemaakt is dmv een filter?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
erotisi
6 jaar geleden
ja

Het beste antwoord

Ja. Er is zelfs een uitzending op tv over geweest, ik dacht van de Keuringsdienst van Waarde. Daaruit bleek dat Cafeïne het minst ongezond was, maar er zitten wel 2 andere stoffen in (Kahweol en Cafestol) die zeer slecht zijn voor hart en bloedvaten. Beide stoffen worden door het filterzakje opgevangen en komen daardoor niet in het lichaam.