Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan men bij een kaasschotel cava serveren ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
dudemeister
7 jaar geleden
alles kan
maar ik denk eerder aan Port of een glaasje Sherry, dat zijn de bekende digistievjes

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

"Als absolute topcombinatie was er de Cava Brut Nature Mil.leni Ecologico (met chardonnay!), met een stukje IJsselsteinse Romero: to die for! "(bron)

Dat kan prima!
In de bron zijn combinaties als verrassend , uitstekend en zelfs top! genoemd. Meerdere mogelijkheden door een kenner benoemd kunnen je goed adviseren.
Geniet ervan!

"Na mijn cavaspeurtocht van afgelopen anderhalf jaar en het reisje naar San Sadurní d’Anoia en Vilafranca stemt het me heel tevreden dat cava nu toch eindelijk meer bekendheid in Nederland gaat genieten. En het evenement heeft me ook weer nieuwe dingen geleerd. Zoals het feit dat ik cava met chardonnay toch wel ben gaan waarderen én dat cava uitstekend combineert met kaas!"(bron)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
SimonV
7 jaar geleden
Nog een bron:
"Cava is een bruisende wijn die niet alleen lekker is om te drinken bij het aperitief. Met Cava kun je uitstekend combineren. Deze culinaire kameleon werd tijdens onze reis door de Catalanen niet alleen geserveerd met tapas, maar ook met vis, gevogelte, ham en natuurlijk kaas." http://www.jessiescuisine.com/cava-uit-catalonie/ Plus.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding