Hoe heet een fles waarin je drankjes koel kan houden of kan je ook gewoon een thermosfles gebruiken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Dranken
1.8K

Antwoorden (2)

Dat is een thermosfles.

Toegevoegd na 4 uur:
Hoe heet een fles waarin je drankjes koel kan houden: Thermosfles
Kan je ook gewoon een thermosfles gebruiken: Ja daar is namelijk precies voor gemaakt. Warme dranken blijven langer warm, koude dranken blijven langer koel.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55
7 jaar geleden
Ik snap de min niet : Plus.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet mijn min, maar ik kan me voorstellen dat je een kleine toelichting geeft op dit antwoord, ook omdat vraagsteller de thermosfles al noemt als optie. Overigens geef ik toe dat de vraag zelf ook wat ongelukkig is geformuleerd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De min is niet van mij, maar thermosfles is al genoemd, vragensteller vraagt naar een ander soort fles.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hij vraagt naar een ander soort fles als de thermosfles niet voldoet. Echter de thermosfles voldoet nu exact aan de eis.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vraag verduidelijkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
*dan de thermosfles
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Laatste reactie kan als niet geschreven beschouwd worden.
Kan prima in een thermosfles. Het gaat erom dat de fles een isolerende of dubbele wand heeft. Een thermosfles waar hete dranken in kunnen heeft een dop om mee te schenken. Er bestaan ook isolerende drinkflessen (bidons) voor koude dranken, daarbij kun je rechtstreeks uit het dopje drinken.
7 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
7 jaar geleden
De min is niet van mij, maar je onderscheid tussen een bidon en een thermosfles is onzin. Als een bidon ook isoleert dan is het gewoon een bidon met een thermosflesfunktie.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Ozewieze enz, inderdaad kan een bidon dezelfde eigenschappen hebben als een thermosfles, maar het drinksysteem is anders.
Als ik bij een sportzaak om een bidon vraag, wil ik geen thermosfles.
Inekez1
7 jaar geleden
Een bidon die isoleert is een bidon met thermosfuncite. Maar een thermosfles is NIET een bidon met thermosfunctie. Het zijn echt 2 verschillende dingen.