Als laatst kerstcadeau wil ik graag een fles wijn kopen van het jaar 1981. Kan ik dit ergens in de buurt van Den Haag vinden?

Het is laat, ik weet het. Internet mag ook, maar ik ben zo bang dat het dan net niet op tijd is! Ideeën, suggesties: graag! Ook aanrij-plekken (tot ca 25 km van Den Haag welkom!))

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Laat als in laat in de avond of laat als in de datum?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Laat in de datum, heer V, maar ook laat in de avond. Volgens mij zijn er dan ook meer liefhebbers op het forum, dan vroeg in de morgen....
Maar dus laat voor een kerstcadeautje...
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ok. Nou ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt. Een winkel in Den Haag met een fysiek adres dus je hoeft niet online te bestellen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!
Geweest, geslaagd! Ik ga daar vaker heen.

Het beste antwoord

Bij deze winkel bijvoorbeeld:
www.pavie.nl

Zoek maar op 1981 dan krijg je een aantal hits.
Het adres is in Den Haag.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hé bedankt, heer V! Ongeveer bij mij om de hoek, dus helemaal goed! Ik baal ervan dat iemand anders beter kan googelen dan ik, maar in jou moet ik (voor nu) mijn meerdere erkennen! Ik ga er morgen achterheen, laat het je weten! Sowieso een plus, en waarschijnlijk een beste antwoord! Je hoort van mij!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Haha geen probleem en graag gedaan. Ik heb gezocht op "wijnwinkel Den Haag" en op een paar sites als zoekopdracht 1981 ingevoerd. Bij de tweede site was het raak. Bij een vraag als die van jou. Zoek ik nooit op Google naar het product zelf. Ik zoek naar een zaak die het meest waarschijnlijk het gezochte product verkoopt. Je vraagt naar een bijzondere wijn, dus valt een standaard slijterij af. Omdat ik weet dat er diverse winkels in Nederland zijn die enkel wijn verkopen ben ik meteen daarop gaan zoeken.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Overigens ik vind het heerlijk om op Google dingen op te zoeken. Dat kom ik vaker hier op GV tegen. Ik maak er een sport van. Zoals bijvoorbeeld bij deze vraag. Ben echt lang aan het zoeken geweest. m.goeievraag.nl/vraag/543707
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prima antwoord, veel dank.