Welk biermerk heeft deze week actie waarbij je volumeversterker smartphone krijgt?

Ik zag gisteren de tv-reclame van een biermerk, waarbij je bij aankoop van een krat een soort metalen koker (ik schat zo'n 25 cm breed, ronde vorm) kreeg waar je je smartphone in kan zetten, en waardoor het volume ervan wordt versterkt... weet iemand van welk merk bier deze actie is, en wanneer deze loopt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Jupiler. Let wel op: toen ik de mijne uit de krat haalde, zag ik dat het alleen werkt als jouw speaker aan de onderkant van je telefoon zit (iPhone). Met mijn Galaxy S3 is het dus een vrij nutteloos ding.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, info gevonden op hun facebook pagina, tnx!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
op hun pagina stond tevens de tip om is jouw geval de telefoon op de kop erin te zetten :-)