Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de duurste fles water dat je kunt kopen?

het moet hem wel gaan over het water zelf en niet omdat het in een speciaal flesje zit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
Amadea
9 jaar geleden
In Nederland of België, in Europa, of wereldwijd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wereldwijd
Poet
9 jaar geleden
Misschien zou het slim zijn om Nederlands grondwater (Bar-le-Duc) als AQUA BATAVORUM GALIUS MMXIV in chique flesjes te stoppen. Helpt prima bij het stoppen en scoren van penalty's
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ik denk dat dit flesje een goede gooi naar het kampioenschap kan doen.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/3682815/2014/07/02/200-jaar-oude-fles-mineraalwater-gevonden.dhtml Maar ik denk dat je een regulier flesje water bedoeld, niet een antieke urn.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani

Hiervoor betaal je $60,000 per 750 ml (=€ 58876 per liter). Dan heb je er wel een 24 karaats gouden flesje bij. In een flesje dat niet van goud is betaal je "slechts" $3,600 (=€ 3532 per liter).
De tweede plaats is voor zwaar water (deuteriumoxide). Dit koop je voor € 1385 per liter.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Die dure fles en dat chemische goedje voldoen beide niet aan de vraag naar drinkwater.
Poet
9 jaar geleden
Hoezo dat dan? Beide kun je gewoon drinken.
Poet
9 jaar geleden
Deuteriumoxide is overigens geen chemisch goedje. De H-atomen hebben alleen een proton meer en een liter weegt dus ook wat meer. Maar het is verder gewoon water
Poet
9 jaar geleden
Je moet er alleen niet teveel van drinken (maar dat zul je ook wel laten voor die prijs ;-) http://www.kijkmagazine.nl/nieuws/kun-je-zwaar-water-drinken/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ van mij :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Amadea $ 3,600 per liter zónder gouden fles.
Lijkt me een prima antwoord dus. Bovendien vraagt taillie niet specifiek naar drinkwater.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt bij mij een colafles met kraanwater kopen. Is gegarandeerd heel goed spul. Helpt o.a. tegen dehydratie. Kost € 1000.000,= per 1500cc. Slechts beperkt leverbaar!
Poet
9 jaar geleden
Doe maar een kratje dan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding