Wat is de duurste fles water dat je kunt kopen?

het moet hem wel gaan over het water zelf en niet omdat het in een speciaal flesje zit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
Amadea
9 jaar geleden
In Nederland of België, in Europa, of wereldwijd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
wereldwijd
Poet
9 jaar geleden
Misschien zou het slim zijn om Nederlands grondwater (Bar-le-Duc) als AQUA BATAVORUM GALIUS MMXIV in chique flesjes te stoppen. Helpt prima bij het stoppen en scoren van penalty's
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Ik denk dat dit flesje een goede gooi naar het kampioenschap kan doen.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2672/Wetenschap-Gezondheid/article/detail/3682815/2014/07/02/200-jaar-oude-fles-mineraalwater-gevonden.dhtml Maar ik denk dat je een regulier flesje water bedoeld, niet een antieke urn.

Het beste antwoord

Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani

Hiervoor betaal je $60,000 per 750 ml (=€ 58876 per liter). Dan heb je er wel een 24 karaats gouden flesje bij. In een flesje dat niet van goud is betaal je "slechts" $3,600 (=€ 3532 per liter).
De tweede plaats is voor zwaar water (deuteriumoxide). Dit koop je voor € 1385 per liter.
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Die dure fles en dat chemische goedje voldoen beide niet aan de vraag naar drinkwater.
Poet
9 jaar geleden
Hoezo dat dan? Beide kun je gewoon drinken.
Poet
9 jaar geleden
Deuteriumoxide is overigens geen chemisch goedje. De H-atomen hebben alleen een proton meer en een liter weegt dus ook wat meer. Maar het is verder gewoon water
Poet
9 jaar geleden
Je moet er alleen niet teveel van drinken (maar dat zul je ook wel laten voor die prijs ;-) http://www.kijkmagazine.nl/nieuws/kun-je-zwaar-water-drinken/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+ van mij :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Amadea $ 3,600 per liter zónder gouden fles.
Lijkt me een prima antwoord dus. Bovendien vraagt taillie niet specifiek naar drinkwater.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt bij mij een colafles met kraanwater kopen. Is gegarandeerd heel goed spul. Helpt o.a. tegen dehydratie. Kost € 1000.000,= per 1500cc. Slechts beperkt leverbaar!
Poet
9 jaar geleden
Doe maar een kratje dan