Wie kwam op het idee een koe te melken, de melk daadwerkelijk te drinken en welk idee had hij hierbij?

Tja, volgens mij was diegene redelijk pervers als je het mij vraagt...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat jij dat redelijk pervers vindt, zegt meer over jou dan over die persoon die op dat idee kwam...;-)

Ach ja, we doen allemaal wel eens iets wat anderen misschien als pervers zien, toch? :)

Ik denk dat het iemand geweest is die koeien toch geobserveerd heeft en gezien heeft dat kalfjes de melk drinken. Toen misschien in tijden van schaarste zelf maar gaan proberen om te kijken of het smaakt wellicht..

Een kalf kan het drinken dus een mens ook dat moet de gedachtegang zijn geweest. Maar zo werkt het eigenlijk met veel dingen zoals wie kwam erop om graan eten en bloemkolen te gaan verbouwen. Niets met pervers te maken als je het mij vraagt.

Hou nou toch op deze vragen te stellen van de op internet circulerende 'leuke vragenlijstjes'. Verzin zelf eens iets....

Ik denk dat dat komt omdat we als kind zijnde aan de borst van de moeder zitten omdat daar essentsiele voedingstoffen in zitten. Aangezien koeien een overvloed aan melk bezitten zal iemand wel het idee hebben gehad; waarom dat niet drinken. Maar dat is alleen mijn gedachtegang.

Als dat pervers is, wat dan te denken van 't eten van eieren bijvoorbeeld? ;)

Welk idee had hij hierbij? Daar kun je slechts naar gissen! Maar er zal een relatie zijn geweest tussen moedermelk en melk van dieren. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat er eerder schapen of geiten werden gemolken, dan was het idee wellicht "dat beest ook eens proeven".

Hij had een gezonde economische geest bij het als eerste uitoefenen van deze activiteit. Zoals bij veel dieren, is de huidige productie van koeien niet echt natuurlijk. Normaal geven ze een paar maanden melk als ze een kalf gekregen hebben en houdt het daarna op tot het volgende kalf geboren is. Door met de hand te melken kon deze periode opgerekt worden en de melk verkocht worden. Tegenwoordig zijn koeien massaproducenten die wel 50 liter melk op een dag geven, niet echt meer passend bij de afname van 1 kalf, maar wel economisch voor de boer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100