Wat gebeurt er als je (binnenlandse en buitenlandse) likeuren in de koelkast bewaart??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
??? Dan worden ze gekoeld........
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan krijg je gettovorming, ridiculous.. Lijkt me ook niet optimaal. Lekker makkelijk ook, zo van 'hup' die buitenlandse likeurtjes in het groentjelaadje.. Triest..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van Wilders mogen de buitenlandse likeuren niet samen in de koelkast met de binnenlandse. Pas op, voordat je het weet wordt je beschuldigd van asiel verlenen aan illegalen.
Ik zou de buitenlandse likeuren in een koll, donkere plaats apart houden in de schuur, waar ze horen.
(^_°) Nee, even serieus. Er gebeurt helemaal niets ermee, behalve dat ze koud worden. Koud bewaren hoeft overigens niet, want ze bederven niet. Kwestie van smaak...

Antwoorden (1)

Smaak en kleur kan achteruit gaan maar verder gebeurd er niet veel mee. Maar...het is niet nodig. Likeurtjes worden veelal op kamertemperatuur geserveerd omdat de smaak dan beter tot zijn recht komt.