als ik de smoothiemaker van princess koop, is er dan ook een leuke aanbieding?

ik wil graag voor iemand een smoothiemaker kopen, omdat diegene helemaal gek is van smoothies. de smoothiemaker van princess vond ik de mooiste, maar is er ook ergens een aanbieding? dat je er iets bij krijgt, of veel korting ofzo? zelf ben ik niet zo handig met computers en ik kan eigenlijk niets hierover vinden..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
bamibal
10 jaar geleden
Als iemand gek is op smoothies, zou hij/zij dan niet al een smoothiemaker/blender hebben?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee dat heeft ze dus nog niet..

Antwoorden (1)

Bij elektrokoopjes.nl koop je een smoothiemaker van Princess voor 27,99. Of hou de folders van Blokker en Marskramer goed in de gaten, daar staan ook regelmatig aanbiedingen in van Princess.
Ik ben persoonlijk geen fan van Princess, naar mijn ervaring zijn de apparaten van zeer matige kwaliteit. Maar kwa prijs/kwaliteit redelijk op elkaar afgestemd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
klopt, ik heb ook een apparaat van Princess, en het voelt heel goedkoop aan van plastic.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een waterkoker van Princess gehad en een staafmixer, waren beide binnen een half jaar stuk.
Bedankt voor je reactie.