Hoe word ‘amstel radler’ precies gemaakt?

Waaruit word amstel radler precies gemaakt die je kunt kopen in de winkels?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
1.3K
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik ken Radler uit Duitsland. Daar kun je het al jarenlang kant en klaar in flessen kopen, en je kunt het in elk café en op elk terras bestellen. Je kunt het ook zelf maken door bier te mengen met sprite of 7up of iets dergelijks. 7up is eigenlijk te zoet, vind ik. Sprite met citroen smaakt beter. In Nederland is de Radler bekend als Sneeuwwitje, hoewel er wat smaakverschil is. Ik weet niet of dat door de gebruikte dranken komt of door de mengverhouding. Die is ongeveer 50-50, maar daar kun je natuurlijk in variëren.

Het beste antwoord

Amstel Radler wordt gemaakt van:
Water, gerstemout, hop, suiker, vruchtensap, citroenextract, natuurlijk
aroma, limoensap, stabilisator: Johannesbroodpitmeel, citroengrasextract
bamibal