Waar kan ik het beste wodka kopen in Duitsland?

Ik woon zelf in Utrecht en ben van plan om voor een feest een grote hoeveelheid wodka in te slaan. Nu weet ik dat dit goedkoper is in Duitsland dan in Nederland. Bij welke winkel in Duitsland en voor welke prijs kan ik het beste Wodka halen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
9.6K
happyboy
10 jaar geleden
bij een Lidl in Duitsland hebben ze wel wodka, een fles kost er 5 of 6 euro

Antwoorden (2)

Zelf woon ik aan de grens van Duitsland en koop ik mijn alcohol altijd in de supermarkt: Kaufland.. Je heb daar verschillende prijssoorten maar de goedkoopste is 4.99 euro voor 0.7 liter fles.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik woon niet in Duitsland, maar koop ook mijn drank, o.a. wodka, ook bij Kaufland (Kleve).
bij een Lidl in Duitsland hebben ze wel wodka, een fles kost er 5 of 6 euro