Waar kan je zoethout-thee kopen?

Onlangs bleef ik bij iemand slapen en bij het ontbijt was er als thee zoethout en dat vond ik erg lekker maar ik weet niet waar ik het kan kopen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
2.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
die verkopen ze bijna overal
tip: bij de Tuinen hebben ze hele lekkere soorten. Echte kruidenthee

Het beste antwoord

Ik begrijp je want ik vindt deze thee heel lekker. Ik zou zoeken bij de Albert Heijn. Daar verkopen ze veel soorten Pickwick thee waarvan ook de zoethout. Als je precies dezelfde thee wilt als je ook op de foto hebt gezet. Kan je misschien kijken op de website van de merk en je kan het ook vragen bij diegene waar je de thee hebt gedronken. Ik zal het vragen. Makkelijk toch? Succes met het zoeken van de Thee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel, je hebt het beste antwoord gegevenen!

Andere antwoorden (2)

Zoethoutthee vind je in het theeschap van iedere willekeurige supermarkt. Meestal zowel van Pickwick als van het huismerk. Even goed zoeken dus..... En ook bij Xenos verkopen ze deze theesoort. Veel goedkoper en (voor kruidenthee) doet dat aan de smaak echt niks af. Succes ermee en geniet ervan als je hem gevonden hebt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is in vrijwel iedere supermarkt te krijgen, je kunt dit beter niet drinken als je zwanger bent en niet meer dan 2 koppen of glazen per dag.
http://www.pickwick.nl/Zoethout.aspx

Toegevoegd na 29 minuten:
Twinningsthee is moeilijk verkrijgbaar in Nederland en België, je zal ervoor naar Deurne of Antwerpen moeten.