Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de 'la Guan' (witte) wijn uit het assortiment van Aldi gehaald?

Ik vond de wijn altijd heel erg lekker in verhouding met de prijs. Hij was er ook in het rood. Vorige week was ik bij de aldi en toen zag ik hem niet meer staan. Er hing ook geen prijskaartje meer waar die voorheen hoorde te hangen.
Ik had hetzelfde met een blauwe fles wijn (niet de prosecco) van de aldi. Dit was een zoete wijn. Deze kon ik ook niet meer vinden.
Weet iemand hier meer over?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
700
HeerVoldemort
10 jaar geleden
lol, ik heb het aan mijn man gevraagd ;-) Misschien dat hij zo antwoord voor me heeft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja de La Guan wit en rood zijn beide uit het assortiment. (mogelijk hebben sommige filialen nog restvoorraad)
Oorspronkelijk was de La Guan 2,99 maar die verkocht niet voor die prijs. Toen hebben ze er 1,99 van gemaakt om van de restvoorraad af te komen. En uit te verkopen.
De blauwe fles (Riesling) is een degelijke wijn maar heeft een ontzettend lage afname (gemiddeld) dus ook die is er uit gegaan voor andere wijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké bedankt! Dan ga ik op zoek naar een andere wijn...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding