In België zijn de Cecemel hot choco pads voor Senseo uit de handel genomen. Verkoopt men Chocomel pads (is de merknaam in NL) nog wel in Nederland?

En zoja, in welke winkelketens?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
4.3K

Het beste antwoord

hier worden ze in de supermarkten ook al lang niet meer verkocht ,ging er zelf ook achter naar belgie ,dat hoef dus ook niet meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb inmiddels zowel in Belgie als in Nederland de producent gecontacteerd en het produkt werd uit de handel genomen vanwege tegenvallende verkoopcijfers; voorlopig blijft deze beslissing gehandhaafd...

Andere antwoorden (1)

Ik kan je in ieder geval een link geven naar een webshop waar ze te koop zijn:
http://www.dehollandsesupermarkt.com/producten/zuivel/chocomel-hot-cups/?page=1

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou ze snel bestellen, want ik lees net op een forum dat ze ook hier uit de handel gaan wegens tegenvallende verkoopresultaten:

http://www.mama-life.nl/content.php?pagina=forum/lees&id=11645
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Great :s. Volgens mij moeten ze iemand op de marketing afdeling toch eens serieus op de vingers tikken want er zijn toch een hele hoop mensen die dit product willen kopen... Anyway, thx a lot 4 the answer! :D