Wat zijn witte bubbeltjes in mijn water?

Sinds ongeveer 2 weken is het water uit de kraan veranderd. Opeens zitten er een hele boel witte bubbeltjes in. Eerder was dit nooit. Natuurlijk zou je denken aan zuurstof. Maar hoe komt het dat dit nooit eerder was?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
5K

Het beste antwoord

Zuurstofbelletjes, niets mis mee, eigenlijk alleen maar een teken dat het goed zuurstofrijk kraanwater is. Als je het een paar minuten laat staan wordt het vanzelf weer helder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zijn waarschijnlijk zuurtsofbelletjes.

Dat kan gebeuren als het erg warm is geweest of ze reparaties hebben uitgevoerd. Als het aan blijft houden kan je het waterleidingbedrijf bellen.