Weet iemand waar ik nog vanillethee kan kopen?

Ik kocht het altijd bij Super de Boer, maar nu ze al die winkels om aan het bouwen zijn tot Jumbo's, verdwijnt ook de vanillethee uit de schappen. Bij de Albert Heijn verkopen ze het ook niet. Dus waar oh waar nog wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.3K

Antwoorden (7)

Ik weet niet of er bij jou 'de tuinen' in de buurt zit maar die verkopen het nog wel, van het merk twinings
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Xenos. Daar verkopen ze van die vierkante doosjes met 10 zakjes thee voor één kopje. Van Oriental Sunset, in veel verschillende smaken.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'10 zakjes thee voor één kopje' dan moet je wel veel zakjes kopen voor een kan :p
Amadea
12 jaar geleden
Meestal kan je met twee zakjes wel een hele pot getrokken krijgen.
Bij de biowinkel. Maar denkelijk, na lang zoeken, ook nog bij de Jumbo. Het assortiment van Super de Boer was al een hele tijd van Jumbo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het bij de jumbo gewoon bestellen. dan heb je ook zeker je eigen merk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij 'de tuinen' hebben ze vanillethee van het merk 'Dilmah".
Pickwick heeft het uit het assortiment genomen.
amc
12 jaar geleden
In het Kruitvat verkopen ze groene thee met vanille. Ik kom uit België, ik weet dus niet of dat in Nederland ook zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simon Levelt verkoopt lekkere biologische thee met vanille.
In de smaken Rooibos vanille en Groene thee Cactus Vanilla.

Maar ook bij de Aldi hebben ze goede vanille thee van het merk Westminster.