Weet iemand waar kunnen verse muntthee kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da's een mooie zin..

Antwoorden (7)

Je kunt een muntplant kopen. Heb er vorige week toevallig een bij Albert Heijn gekocht. Maar dan moet je er nog wel zelf thee van zetten natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de groenteboer of nog verser bij een tuincentrum. Hier zit het vaak nog in een pot met aarde waardoor het vers blijft. Indien je dit in een tuin plant, kan het zelfs als onkruid hard gaan groeien.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het woekert!
Bij een Marokkaanse winkel kun je verse munt kopen, om verse muntthee te maken.

Hier heb je een link hoe het beste muntthee kunt maken:

http://www.mijnreceptenboek.nl/recept/dranken/marokkaanse-muntthee-5791.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verse muntthee is bijvoorbeeld te koop bij La Place van V&D. De verse takjes munt zitten daar al in een theeglas. Je hoeft er alleen nog maar kokend water overheen te gieten en dan heb je superverse muntthee. Als je thuis verse muntthee wil maken, dan moet je eerst een muntplantje kopen. Van dit plantje kan je stukjes afknippen, als je verse muntthee wil maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de zwarte markt wordt verse munt gekocht, hier kun je thee van zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de (haagse) markt
12 jaar geleden
U kan het muntthee koop bij chinees supermarkt.