Weet iemand een goede drank om mee in te drinken?

Ik ben 16 jaar en ga straks uit. Ik zoek nog een goede drank om straks samen met een paar vriendinnen mee in te drinken. Het hoeft niet iets al te sterks te zijn. Het liefste iets zoets.

Weet jij het antwoord?

/2500

Dan raad ik je 'Cuarenta y Tres' aan. Lekker zoet Spaans likeurtje. Of Amaretto, ook lekker zoet, amandelsmaakje. Of gewoon passoa gemixt met jus dorange bijvoorbeeld. Als je echt gek wilt doen mix je sambuca met Baileys, echt een lekkere combo, als je ook van sterk houdt dan;) Drink ze vanavond! maar met mate hé

Fanta is zoet[Je kan het bij de jumbo kopen][De jumbo in Etten-Leur][Het is dicht bij de straat havenkwartier]

Rode wodka is lekker met 7 up en met jus of bananenlikeur, bessen, kokoscreme likeur. Baileys is mijn favoriet, wel rustig aan want zoete drankjes glijden zo makkelijk naar binnen maar dan.......au. Veel plezier

Waarom niet een lekker Canei'tje? Dat is 8,5 procent. Kun je ook met 7 Up mixen. Drinken mijn zus en ik ook! De helft Canei en de helft 7 Up. Als je dit in een leuk glas doet, heb je een heel leuk bruisend drankje dat niet te sterk is!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100