Hebben ze in de Horeca alcoholvrij bier?

Met maximaal 0,5% alcohol,
verkopen ze die? bij uitgaansgelegenheden?
Want ik ga vanavond voor het eerst uit, maar door een ziekte mag ik niet het percentage gewone alcohol (van een biertje en hoger, dus geen 5%)

Enig idee?
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Ja hoor, dat soort bier hebben ze in de meeste horecazaken.
Vraag er gewoon naar bij het binnen komen of kijk even op de prijslijst, indien die er al zou zijn uiteraard ;-)

Have Fun Anyway!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja maar dit zul je niet in elke kroeg of discotheek vinden
mischien staat het op de site van de uitgaansgelegenheid waar je naartoe gaat. ik denk dat je maar bij een klein aantal plekken alc. vrij bier kan krijgen
dus waarschijnlijk moet je aan de cola
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom niet veel in de horeca, maar waar ik kom hebben ze altijd wel alcoholvrij bier. (Gewone cafe's). Discotheken zou ik niet weten.....
Ja hoor bijna overal hebben ze dit. Palm groen, bavaria witbier 0%.