hoeveel wodka is nodig voor een wodka redbull voor twee personen?

ik heb zeg maar een wodka fles van 20 cl. zou dit genoeg zijn? want ik wil niet tekort komen aan wodka!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
14.1K

Antwoorden (2)

http://www.cocktailz.nl/cocktails.php?cocktailId=37&toonallemeningen=true

Volgens die website heb je voor 1 wodka redbul 30 ml wodka en 1 redbul nodig, dat is dus in totaal 60 ml ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
standaard maatvoering voor een bartender wanneer hij of zij een product uitschenkt is 35 ml. nu pak je een glas die 210 ml bevat daarin gaat ijs en red bull en dan kom je op een ratio van 35 ml vodka en 100 ml red bull. dit is ongeveer genomen hierbij haal je wel de meeste kracht uit je mix.