Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Smaakt golden power de laatste tijd anders? of ligt dat aan mij?

vroeg me af of ik nu gek word of... :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De smaak verslapt als je het te vaak drinkt, komt door gewennig van de smaakpapillen. Is net zoals je in een kamer zit met een irritant tikkende klok, maar na een aantal minuten hoor je het niet meer zo goed. Komt doordat de waarnemingsdrempel dan wat hoger ligt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pfoe ik denk dat dit het is.. gebeurt niet snel dat ik de euroshopper lekkerder vind, maarja kan ook gewenning zijn...

Andere antwoorden (2)

Haha, ik heb dat af en toe ook. Er is overigens niks veranderd qua 'ingrediënten', maar andere merken bijv. kunnen wel anders smaken. (Bijv. Euroshopper en MonsterEnergy)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miss. als je het vaker drinkt dat het anders gaat smaken? Ik drink het de laatste tijd ook vaker...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dronk vroeger altijd traytjes, maar de laatste paar weken merk ik dat ik de euroshopper lekkerder vind dan de golden power. golden power smaakt nu een beetje cranberry achtig...
Nee niks mis mee heb het vandaag nog gedronken.XD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
pfoe dan word ik dus echt gek...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding