Kun je met de apparaten van SodaStream echt goed flink bruisend water maken ?

Vergelijkbaar met het bruisgehalte van Spa rood ?
Of is dan de CO2 fles heel snel leeg ?

http://www.sodastream.nl/nlretail/category.asp?catalog_name=Sodastream&category_name=Apparaten&Page=1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
8K

Het beste antwoord

Dit is het enige apparaat dat bij mij niet in het keukenkastje is verdwenen. Elke dag gebruik ik het, al jaren lang. Het water is niet te onderscheiden van Spa. Je kunt de hoeveelheid koolzuur zelf bepalen.
Jammer is dat ze alweer 11 euro vragen voor een vulling, maar aangezien je daarmee 60 flessen kunt vullen valt het ook wel weer mee. Ook de siropen die ze verkopen zijn lekker, je kunt dan allerlei frisdranken maken. Echt een uitvinding!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Escape, bedoel je flessen van een liter ?
escape
12 jaar geleden
Ik denk dat ze 0,75 liter zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjulliewel voor de reacties, het lijkt goed te werken alleen is het wel veel duurder dan ik had verwacht.
€ 11,- voor een flesje koolzuur ? En als dat voor 60 liter frisdrank met 1x drukken is, dan is dat dus maar voor 20liter met 3x drukken wat nodig is voor een spa rood gehalte volgens een andere reactie.
Dan kost dat dus € 0,55 per liter. Een 1,5 literfles spa rood kost bij AH € 0,59. Dat is € 0,39 per liter en is dan dus zelfs goedkoper. (zelfs zonder de aanschafkosten van het apparaat) http://webwinkel.ah.nl/process?fh_location=%2F%2Fecommerce%2Fnl_NL%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1}%2Fit_show_product_code_1384%3E{10%3B20}%2Fpr_startdate%3C20110820%2Fpr_enddate%3E20110820%2Fpr_ltc_allowed%3E{bowi}%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1_1al}%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1_1al_1ahal}%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1_1al_1ahal_1ahalal115}%2Fcategories%3C{ecommerce_shoc1_1al_1ahal_1ahalal115_1ahalal302}&&fh_reffacet=categories&fh_refpath=facet_85502244&fh_refview=summary&action=albert_noscript.modules.build Het is weer net als bij de printers, de winst zit 'm in de verbruiksmiddelen blijkbaar.

Andere antwoorden (2)

Sommige reviews zijn toch blijkbaar positief.

Sommige zeggen het volgende:

Voor mensen zonder auto: ideaal, geen gesleur met flessen meer.
De smaak is heerlijk, licht parelend tot bruisend, eenvoudig!

Super, minder afval, geen plastiekflessen meer. Handig en goed.

Zeer gemakkelijk te gebruiken, zuinig en vooral goed voor het milieu. De limonades kunnen naar eigen smaak gedoseerd worden (in de winkel bevatten ze vaak te veel suiker).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt dit zelf bepalen. Hoe vaker je op een knop drukt, hoe meer bubbels maar ook hoe eerder leeg.
Ik dronk vrij veel en deed er toch zeker een paar weken tot 2 maanden mee.
Na plm 10 jaar is het apparaat nu stuk, hoewel ik m in een repair cafe nog wil laten nakijken.
Ik heb er altijd veel plezier van gehad, scheelt een hele hoop gesleep.

Toegevoegd na 2 uur:
3 x drukken benaderd het spa rood gevoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hoe vaak moet je dan 'drukken' om het bruisgehalte van spa rood te halen ?