Welke supermarkt heeft de goedkoopste wijnen?

Ik zoek naar een fles van 1,5 liter met min. 15%

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.9K

Antwoorden (7)

Aldi, "liebefraumlich" heet het dacht ik. Overigens zag ik het (hier) ook in de Deen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook werkelijk niet te zuipen:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maarja, goedkoopste hè!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En da's maar 5% ofzo, geloof ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij 12% ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8,5%, dus er net tussenin;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke haha
Dat zal niet mee vallen 15% Dan kom je vaak op dessertwijnen uit.
De aldi en Lidl hebben goede wijnen voor een goede prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5 Liter is wat ongebruikelijk voor wijn.
15% Is ook nogal veel.
AH heeft een huiswijn: Afrika, die is 14%, maar dat is een liter. Kost 4 euro.
Da komt denk ik aardig in de buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De huiswijn van Albert Heijn kost 2,99/liter en heeft rond de 12% alcohol (ligt er aan of je rood/rosé of wit neemt), de wijn die jij bedoelt zijn de landenwijnen, het alcoholpercentage verschilt per land, heb hier een fles Afrika staan met 13,5%, en een fles Chili met 13%. Overigens zijn die landenwijnen stukken lekkerder dan de huiswijn, daar krijg je het maagzuur van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, nouja ik bedoelde voornamelijk dat de wijnen gewoon van het AH-merk zijn. Wist niet dat er ook nog verschil is tussen landenwijnen en huiswijn:)
1,5 liter flessen met min 15% Wijn? Gegarandeerd een enorme kater!!!
De huismerkwijnen van AH zijn prima, maar dat is een liter met 12%. Wijnen met meer dan 15% zijn dessertwijnen of port, of sherry, maar die zijn doorgaans niet in flessen van 1,5 liter te koop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dirk van der Broek is de goedkoopste supermarkt v.w.b. wijn, maar 1 1/2 liter met 15% alcohol zul je er niet tegenkomen (overigens bij andere supermarkten ook niet).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop de wijn altijd bij de Lidl, prima wijn;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij zijn er bij de lidl hele lekkere wijnen te koop voor 1 euro