Zit er nou echt goud in een fles goldstrike?

Op het etiket staat dat er 23,5K goud in zit, is dit nou echt zo? of is het gewoon iets dat op goud lijkt? wat is het dan? zou het de moeite waard zijn om het goud eruit te zeven en te verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
22.5K

Het beste antwoord

Ja in goldstrike zit echt bladgoud. Maar omdat het blad goud is (zeer dun en vooral ook licht) denk ik niet dat het loont om het goud eruit te zeven. + Als het goud veel waard was geweest zou een fles goldstrike dan ook niet veel meer gekost hebben?

Toegevoegd na 4 minuten:
bladgoud
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zit wel echt bladgoud in. Alleen de inhoud is niet de moeite. Die 10 cent prer fles
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, de 'vlokken' in Goldstrike zijn wel degelijk echt goud. De vlokjes zijn echter zo extreem dun (ong. 0.0001 mm, vergelijk: een haar heeft een dikte van ong. 0.1 mm) en daardoor extreem licht, dat ze praktisch niets opbrengen. Gewoon lekker opdrinken dus!