Wat kun je goed mixen met Licor 43?

Niet te zwaar en niet met melk ofso.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het is inderdaad heel goed met koffie. maar als je iets fris wil, wij drinken altijd met cola. klinkt gek ;) maar als je een mixje wil, is cola goed.

Persoonlijk zou ik het niet mixen, Cuarenta Y Tres is van zichzelf lekker om puur te drinken. Mocht je het toch willen mixen, is een absolute aanradar met koffie. Net zoals de irish coffee maak je nu een spanish coffee.

In verband met auteursrechten mag deze site niet gekopiëerd worden dus moet je zelf maar even kijken, er staan heel veel heerlijke drankjes op: Cocktails met Licor 43 | Eten en Drinken: CocktailsCocktails met Licor 43. De heerlijke goudkleurige Spaanse likeur kun je zo drinken, ... 3 cl Licor 43; 2 cl bruine rum; 12 cl cola; 1 schijfje citroen ... eten-en-drinken.infonu.nl/.../23434-cocktails-met-licor-43

Bronnen:
eten-en-drinken.infonu.nl/.../23434-cockta...

Ik zou liquor 43 zeker mixen met cola, dat is heerlijk.

Een banaan op de barbecue leggen tot ie helemaal zwart is. De warme bananenpuree mengen met een beetje Licor 43 en oplepelen! Yammie, lekker als afsluiting van de bbq.

Je kan het met bv thee,cola of koffie mixen. Ook chocolade melk is heel geschikt om Licor 43 in te gebruiken. Maar puur zonder ijs (anders vervagen de smaken te veel) is echt het lekkerst.

Ik zou ook voor puur gaan. in een klein glaasje en maar lekker drinken. Als je dan toch wilt mixen is koffie zeker lekker.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100