eigen sperma proeven?

Vandaag hadden ze het bij Jensen op de tv over mensen die hun eigen sperma wel eens hebben geproefd!
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar krijg je daar geen ziektes van? of kan het eigenlijk geen kwaad?

Weet jij het antwoord?

/2500

als een vrouw het in haar mond kan houden (en zelfs inslikken) zal het als man ook geen kwaad kunnen

Je kan moeilijk jezelf besmetten met iets, en als je sperma een ziekte bevat had je m voor t slikken ook al -_-'

Zelfs op het scholierenforum hebben ze het er over. http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-23717.html Nee je krijgt er geen ziektes van en het kan geen kwaad. Met sperma worden kindertjes gemaakt, bestaat uit zaadcellen en zaadvocht: lichaamseigen vloeistoffen. Hoe zou dat kwaad kunnen dan? Mannen doen daar moeilijker over dan vrouwen. Mannen willen wel gepijpt worden, maar snappen niet dat dat spul dan ook ergens moet blijven?

Eigenlijk kan het geen kwaad, er zijn echter wel mensen die een allergische reactie hierop krijgen. Ja dat kan ook met je eigen sperma. Dit % is echter erg klein.

Nee, het kan geen kwaad en ik denk dat er zat mannen zijn die het hebben geprobeerd maar dat nooit zullen toegeven. Je kunt het ongeveer net zo zien als wanneer je een gewonde vinger in je mond steekt, daar krijg je ook niets van.

De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink). Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink. Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. En 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het proeven doorslikken van sperma kan dus helemaal geen kwaad. Heb het zelf ook weleens geproefd. En persoonlijk vind ik dat als je verwacht dat je in een vrouw haar mond klaar mag komen of dat ze het doorslikt, je op zijn minst moet weten hoe dat is. Dus wees een vent en proef het een keer ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100