welke drank onder de 14% alcohol is lauw/warm ook nog goed te drinken?

Ik ga in juni naar Defqon.1 extended, dus inclusief camping, en je mag 3L eigen drank meenemen. Dat moet dan dus wel onder de 14% zijn anders mag het niet mee naar binnen. Omdat het waarschijnlijk wel behoorlijk warm zal zijn is bier of iets dergelijks geen oplossing, want dat is warm niet lekker.

Toegevoegd na 17 uur:
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest... Het is dus voor een festival, daar heb ik geen mogelijkheid om dingen op te warmen ofzo. 'T is gewoon om muntjes te besparen op het feest...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
8.3K

Antwoorden (6)

Ik denk dat geen enkele drank lauw lekker is? Misschien bacardi cola ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rode wijn, zowel zoete als droge.
Advocaat, maar daar zal wel erg veel belangstelling voor bestaan van anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik houd het dan op gluhwein. En maak het dan warm ipv lauwwarm.

Toegevoegd na 17 uur:
vanwege je toevoeging...omdat het OOK een camping betrof ben ik uitgegaan dat je een camping brandertje mee zou hebben. Overigens blijft gluhwein ook lang warm in een thermoskan.
Er zit geen koolzuur in dus het spul mag in een thermos.
Overigens kan je in een thermos ook koolzuurvrije dranken koud houden zoals witte wein (evt paar ijsblokjes toevoegen). Langer dan 1 dag werkt een thermos niet goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't is niet echt een camping in de zin van "echte camping" maar meer een festival camping, waar brandertjes en dergelijke niet toegestaan zijn. Wel is bbq'en met instant bbq's toegestaan maar dat lijkt me niet echt handig om gluhwein op te verwarmen :P
Dan zou ik gaan voor rode wijn, die doet het ook goed op omgevingstemperatuur. Met drie literflessen landenwijn van de AH zit je altijd wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sangria, dan neem je wat citroen/sinaasappel mee voor de frisheid.

Toegevoegd na 47 seconden:
ik bedoel stukjes fruit, dus geen Fanta o.i.d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lekkerste warme drank is Irish Coffee . Probeer 'n alcoholhoudende drank in flessen te vinden die onder de 14 % is. Als je die in je koffie doet is heeeeerlijk !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is wel lekker, op een festivalcamping alleen moeilijk te maken... :P