Ben je 'lam' als je een halve fles vodka (dus 35cl) opdrinkt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hoeft niet persé! Dat is voor een ieder verschillend, de 1 reageert anders op alcohol dan de ander. Lam van de drank ben je als je de meeste kracht van je lichaam kwijt bent, waardoor je moeite hebt met normaal lopen, en duidelijk praten etc. Sommige mensen hebben daar wel wat meer drank voor nodig, terwijl andere na 3 glazen wodka al duidelijke symptomen van dronkenschap beginnen te vertonen.

Een doorgewinterde alcohollis kan een halve fles wodka misschien aardig verdragen. Als je echter niet zo'n stevige drinker bent zal je behoorlijk lam zijn van een halve fles wodka. Ik ken een meisje dat na een halve fles wodka naar het ziekenhuis kon gaan omdat ze een alcoholvergiftiging had.

Het verschilt inderdaad per persoon, maar ik denk dat voor een overgrote meerderheid geld dat je er flink lam van zult worden. Ik zou het je af willen raden, je hebt geen idee wat het doet met je lichaam. Als je zoiets te vaak doet dan ben je snel aan een nieuwe lever toe.

Het is wat je gewend ben. Het is afhankelijk van je alcoholtolerantie. Met een lage alcoholtolerantie ben je snel er doodziek van. Toegevoegd na 47 seconden: wel kun je alcoholtolerantie opbouwen door vaak alcohol te drinken.

Dat lijkt me wel! Maar hoe lam je bent wordt bepaald door je gewicht, wat je hebt gegeten en in welk tempo je die vodka hebt opgedronken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100