Wie weet waar ik een bombilla kan kopen in het noorden des lands.

Een bombilla is een soort ijzeren rietje waardoor thee gedronken kan worden, wordt veel gebruikt o.a. in Argentinië ( maté thee)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.2K

Antwoorden (4)

Misschien bij de Simon Léfelt (of hoe schrijf je dat) in de Zwanestraat? En anders misschien wel bij Kaldi in de Westerhaven..

Toegevoegd na 26 seconden:
Oh, en dat is in Groningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een goede keukenspecialist?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats, Ebay ?

Toegevoegd na 2 minuten:
Of de oriental shop Korreweg 51 ook in Groningen ( te gekke supermarkt !! en niet alles wat ze hebben staat op hun site )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet waar je in het noorden zoekt natuurlijk, maar op de Vismarkt in Groningen zit (zat?) ook een grote winkel met allerlei keukenspullen, als je vanaf de Grote Markt komt aan de linkerkant. Dacht ergens halverwege, ingang met een trap. Ik weet de naam niet meer, maar een soort van Dille & Kamille. Daar zou je het trouwens ook kunnen proberen al heb ik geen idee of die vestigingen in het noorden hebben.