waar mix ik apfelkorn het lekkerst mee???

weet ook wel dat puur en on the rocks het lekkerst is maar zoek gewoon iets waardoor ik het langer vol kan houden dus ga ik mixen maar waarmee????/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
45.2K

Het beste antwoord

Je kunt het mixen met 7-up of cassis. Vooral dat laatste schijnt lekker te zijn (niet zelf geprobeerd, maar wel gehoord).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Puur...mmmmmm!

Voor wat extra glaasjes doe ik er 1/3 spa rood bij. Verdunt, maar dat lekkere appelsmaakje blijft.
Nadeel is dat ik tenminste, het verdund ook sneller drink.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker ijskoud met spa-appel :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Licor 43 en appelsap.. Beetje slagroom en kaneel erop en je hebt je appeltaart ;-)