Kan je baileys met sinas/fanta drinken Snel antwoord nodig Wat moet je doen als je het wel heb gedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
10.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de vraag zo dringend is en je denkt kennelijk dat het schadelijk kan zijn, waarom bel je de huisarts niet?
Kimath
13 jaar geleden
Die combinatie klinkt al smerig, waarom zou je dit drinken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tandenborstel in je mond duwen zodat je heel de boel uitkotst :O nee grapje man maar klinkt niet echt gezond die combo

Antwoorden (8)

Bailey's bevat behalve whiskey ook room, en sinas met room lijkt me nou niet bepaald een lekkere combinatie. Dus ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spoetnik: in een hoog glas een scheut koffieroom, paar schepjes suiker, en daar frisdrank met flink veel prik opschenken (het liefst gazeuse maar sinas/fanta kan ook). Je krijgt een glas vol heerlijk schuim dat je er met een lepeltje uit schept, een ouderwetse kindertractatie! Dus: room met koolzuurhoudende drank erdoor kan ook erg lekker zijn ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinaasappelbavarois met kaneelslagroom :)
Ja dat kan! Niks aan de hand!!!! Geen paniek als het niet goed voor je was had er wel een waarschuwing op de fles baileys gestaan!!!!!!!! Of was het uit de handel genomen....

Proost

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar lekker is het niet! En het ziet er ook heel vies uit... Heb mensen weleens zien kotsen van het idee alleen al!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't panic!
Er gebeurt niks.
Mocht er iets gebeuren dan is dat met tonic en baileys, en dan nog is je maagzuur sterker dan dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het al niet ontploffen.
Maar het is echt niet lekker!
Ik heb het zelf eens geprobeerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft helemaal niets te doen; het is nl. een broodjeaapverhaal. Lees het maar op deze site; http://nl.wikipedia.org/wiki/Broodjeaapverhaal#Stoffen.2C_voedsel. Geen paniek dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, niets aan de hand. En ook als je baileys combineert met cola, sprite, bitter lemon of tonic is er niets aan de hand.

Dit is een heel hardnekkig broodje aap, maar ook niet meer dan dat: een broodje aap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er een combinatie zou zijn die niet met baileys gedronken mocht worden, dan zou baileys niet eens legaal te verkrijgen zijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan. Het kan wel gaan schiften (room met zuur) en dat ziet er niet lekker uit. Maar kwaad kan het niet. Als je het hebt gedronken, hoef je dus verder niets te doen.