Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kunnen alle Xbox systemen samen spelen?

Ik wil graag een Xbox one s maar mijn broer heeft een Xbox one, ik wil weten of ze samen kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ja, alle xbox one's kunnen samen spelen de xbox one is uitgebracht in verschillende uitvoeringen die bijvoorbeeld in visuele prestaties van elkaar verschillen.

maar als het gaat om online gaming maken ze allemaal gebruik van dezelfde servers, je kan met verschillende uitvoeringen van de x-box one dus gewoon met/tegen elkaar spelen.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Bedankt, ik kon het namelijk echt nergens vinden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit antwoord is onjuist.
De reactie gaat uitsluitend over Xbox One, maar er zijn meer generaties Xbox die -niet- compatible zijn.
Mijn antwoord is: Nee.

Dat is afhankelijk van wat je onder ‘samen spelen’ verstaat. De huidige spellen zijn niet geschikt voor het eerste model Xbox (2001), dat is een héél ander apparaat dan de Xbox One. Er zijn 6 generaties Xbox en die zijn niet allemaal compatible!
De grafische mogelijkheden en het geheugen (RAM) komen bij de eerste modellen rijkelijk tekort voor de huidige generatie spellen.
Het antwoord is dus ‘Nee’.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je heet "Lezenisweten"? Lees dan de vraag even en kijk dan naar jouw reactie... ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding