vandaag heb ik Detroit Become Human gekocht maar er is geen Nederlandse ondertiteling hoe kan dit?

vandaag heb ik dit spel gekocht bij Intertoys maar er is geen optie voor Nederlandse ondertiteling is deze optie er niet?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
5 jaar geleden
Ik probeer te bedenken welk computerspel WEL Nederlandse ondertiteling heeft, komt volgens mij bijna niet voor.
LeonardN
5 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=danpIU9J0Jo Even je console op Nederlands zetten in de settings van je console (niet je game).
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mijn ps4 staat al in het Nederlands
LeonardN
5 jaar geleden
Ondertitels aanzetten?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Die heb ik aan staan er staat opties als engels en portugees enzo maar geen Nederlands ik snap er niks van!
LeonardN
5 jaar geleden
Kijk eens op het hoesje. Wellicht is het een vreemde import.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Het hoesje staat alleen in het engels niet eens in het Nederlands.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heb jij het spel wel dan en in het Nederlands als je die hebt zou je dan een foto willen maken van de voor en achterkant zodat ik weet welke ik moet kopen?

Antwoorden (1)

In veel games zoals Detroit Become Human is er geen Nederlandse vertaling / ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Bedankt voor je berichtje maar bij een andere winkel bijvoorbeeld game mania staat op hen site dat er wel een Nederlandse ondertiteling bij zit https://www.gamemania.nl/Games/playstation-4/134181_detroit--become-human is dat dan zo verschillend per winkel of er een Nederlandse ondertiteling bij zit?
LeonardN
5 jaar geleden
Min er is wel Nederlandse ondertitel.