Kan ik op een of andere manier de muziek op mijn MP4 speler afspelen via CD-speler van mijn auto (waar dus GEEN USB-aansluiting op zit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je kan een FM Transmitter gebruiken. Je hebt ze ook specifiek voor je iPod.

Plug deze in je MP4 speler en selecteer de gewenste frequentie, zet je radio op de betreffende frequentie en luisteren maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord vond ik het best, meest compleet, met foto's ook nog. Maar ik ben sowieso door iedereen geholpen, bedankt !!

Andere antwoorden (2)

Als er een 3.5mm input inzit voor oordopjes dan heb je een kabel met 2 Van dat soort uiteinden daarmee kan je je autoradio gebruiken als boxen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt apparaatjes kopen die je aansluit op je MP4-speler waardoor de muziek wordt uitgezonden via FM (zwak signaal dus geen zendervergunning nodig). Daarna kun je je radio er op afstemmen.