Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik éénmalig aan de krant 'de Gelderlander'?

Ik zag gisteren op Instagram dat Loiza Lamers een net geschreven artikel in 'de Gelderlander' heeft staan, maar kan het nog niet vinden op de site en app daarvan. En op Google en op haar Facebook is het ook niet te vinden. Zelf woon ik ook niet in Gelderland, en ik zou anders een abonnement moeten nemen op die krant... Dat word 'm natuurlijk niet. Dus nu is natuurlijk de vraag: Hoe kom ik éénmalig aan dat blad voor dat artiekel? Dus heeft iemand daar misschien verstand van hier?

6 jaar geleden
1K
Amadea
6 jaar geleden
Je kunt een bibliotheekfiliaal in Gelderland vragen of ze jou een scan van dat artikel willen mailen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja klopt heb ik ook wel eens gedaan met foto,s gewoon de redactie bellen en maken ze een kopie ik kreeg netjes in een envelop de foto thuis gestuurd zelf woon in wel in gelderland heb geen abonnement en ga vaak naar de bibliotheek om daar de kranten te lezen die ze zeker 1 a 2 weken bewaren daarna gooien ze ze weg
Siri1995
6 jaar geleden
Oké, zou maandag of dinsdag s contact opnemen met de biebliotheek in Arnhem. Daar kennen ze Loiza allemaal namelijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

gewoon de uitgeverij bellen of mailen, en je vraag stellen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding