Krijg j hoofdpijn van de python in de efteling?

Ik ga binnenkort naar de efteling en vroeg me af of je last krijgt van hoofdpijn door eventueel geschud in de python, misschien nog tips?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb een abonnement op de Efteling en kom er regelmatig.
Je krijgt geen hoofdpijn van de python, maar het is zeker niet de soepelste achtbaan ter wereld. De loopings zijn op sommige plekken wat ruig en er zit een rare knik voor de kurkentrekkers. Wat je vooral niet moet doen is je nek extreem aanspannen, gewoon ontspannen blijven zitten en je hebt bijna nergens last van.
Ik weet niet of je de el condor in Walibi hebt gedaan? Maar die is een stuk ruiger qua schudden dan de python dus als je die aankan is de python geen probleem.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoii, dankjewel voor je reactie. Ik ben in de python geweest en ik vond het super leuk! Hij was niet zo soepel als de baron, maar ik kreeg zeker geen last van hoofdpijn of nekpijn. Leuk ritje om te doen! En ooh ik ben niet van plan om in el condor te gaan haha.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Graag gedaan!

Andere antwoorden (2)

Nee. Als je gewoon gezond bent, krijg je geen hoofdpijn van een rit in de Python.
Antoni
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor de snelle reactie!
Antoni
7 jaar geleden
Graag gedaan!
Als je snel last hebt van hoofdpijn is het gewoon verstandig om eventuele pijnstillers mee te nemen. Ikzelf had geen last van hoofdpijn maar ik weet niet hoe jij bent:) veel plezier! En denk niet te veel aan hoofdpijn dan krijg je het ook niet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee ik heb gelukkig niet zo gauw last van hoofdpijn. Oke dankjewel voor je reactie!