Wat moet ik doen om vooraan te staan bij Pinkpop 2017?

Pinkpop komt er natuurlijk aan en niemand minder dan Justin Bieber staat in het progamma, waarschijnlijk treed hij pas super laat op maar er komen duizenden fans. Ik wil heel graag vooraan staan dus hoe laat moet ik dan naar de stage? Gelijk bij binnenkomst? (zou het zeker doen maar kan niet uitgedroogd en met hoge nood daar uren staan natuurlijk)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

gelijk bij binnenkomst
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zijn vier podia op Pinkpop. Justin Bieber treedt op op het grootste podium, Mainstage (Zuid). Na (en voor) ieder optreden is er een pauze van ongeveer een uur. In die pauze kan je al vooraan gaan staan, maar je kan ook al bij het optreden vóór dat van Justin Bieber vooraan gaan staan. Vóór Mainstage is een vak voor de fanatiekste fans. Dit vak is afgesloten met lage hekken, heeft twee ingangen aan de zijkanten en beveiligers zullen geen mensen meer toelaten als het vak vol is. Zorg dus dat je daar op tijd bent.

Overigens zijn er achter dit vak ook prima sta-plaatsen. Daar voel je de sfeer op het hele veld beter, vind ik persoonlijk, maar je moet natuurlijk zelf kiezen hoe je het optreden wil meemaken!

Het programma vind je op de website www.pinkpop.nl zodra het bekend is en je vindt het ook in de programmaboekjes die je gratis kan krijgen bij de ingang van het Pinkpopterrein en bij de informatietentjes op het terrein.
Antoni