Waarom is Person of interest op net5 niet chronologish? Vandaag is weer een herhaal episode

Wanneer komt een nieuwe episode van de serie Person of interest op net 5? Vorig maandag waren er wel 2 nieuwe daarna een ouwe en vandaag meteen een oude? Waarom

7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daarom (is geen reden). Daarom kijk ik nooit op TV een serie. Dat is een regelrechte ramp. De reden zal zijn om zo meer mensen het te kunnen laten zien. Meer mensen de kans te laten instromen/het te laten zien. Soms is het een uitzendfout.
niko
7 jaar geleden
erg vervelend

Het beste antwoord

Seizoen is afgelopen dus de nieuwe afleveringen zijn op