Is een micro usb voor de apple tv 2 dezelfde micro usb als die van de samsung oplader?

Anders moet ik namelijk een micro usb extra gaan aanschaffen want van een samsung heb ik wel in huis!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
gvrox
8 jaar geleden
Wordt er geen adapter meegeleverd bij de apple tv ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wel een (stroom)adapter, geen HDMI kabel en geen micro usb..
Utrecht
8 jaar geleden
micro USB = micro USB
Dus hetzelfde. Kijk wel even wat de aansluiting aan de andere kant van het kabeltje is ;-)

Antwoorden (2)

Wat Wim Kees bedoelt te zeggen is dat de micro usb port niet bedoelt is voor opladen, maar alleen voor Apple medewerkers of als je hem zelf wilt updaten via deze manier.

Voor de stroom is een gewone stekker.

Je hebt de micro usb lader dus niet nodig.

Extra info:

micro usb = micro usb, het enige wat kan verschillen is het aantal mAh.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, althans als de Samsung-kabel ook een datakabel is.

https://support.apple.com/nl-nl/HT202118

Het gebruik is wellicht niet van wat je ermee denkt te kunnen doen(kan je lezen in de link waar hij voor is bedoeld).