wie kent de popsong phitey phitey van the mam uit de jaren tachtig

althans zo denk ik dat het heet. heb het ooit eens opgenomen op een bandjevan de radio en daarna nooit meer gehoord. de diskjockey heeft het over; de mam van de mamservice

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe wordt "Phitey" uitgesproken? Wat voor soort muziek is het? Man, vrouw, groep, die het zingt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zelfs op google gezocht naar : `The Mam-Phitey Phitey` maar 0 resulaten

Het beste antwoord

ik denk dat je Pajti Pajti bedoeld van MAM (1982 - 1990)

Het is in 1985 uitgekomen op een single.

Type en jaar 7", 1985
Label Wereldrekord
B-kant Nieuw Pad
producer Frank Klunhaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In 1989 is er een plaatje uitgekomen van 'Mam' met als titel "Ongelofelijk". Dit is niet verder gekomen dan de tipparade. Misschien is dat 'm?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit ingetoetst bij youtube : manservice, zie hieronder bij bron. Misschien staat het lied wat jij bedoeld erbij?
Groetjes

http://www.youtube.com/watch?v=sdsckLdOUCw,
bij ca 1.00 begint de band te spelen.

of deze ;
http://www.youtube.com/watch?v=sDMWrXj9L2Q