Waar ken ik dit poppetje van (zie afbeelding)?

Ik kan dit vaag herinneren dat het van een muziekvideo komt , maar hoe heet dat nummer

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zijn naam is Flat Eric. En hij speelt een rol in de gelijknamige videoclip van Mr. Oizo.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha dankjewel
Antoni
9 jaar geleden
De videoclip is niet gelijknamig. Het lied en de videoclip heet "Flat Beat". Het poppetje heet "Flat Eric". Zie voor meer informatie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mr._Oizo