welke sub zou ik op mijn devine artis 10a kunnen aansluiten en met welke kabels?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In principe elk actieve Sub (op de line output van de 10a)
Of een passief Sub met een impedantie van minimaal 8ohm (100W RMS).
paulus811
9 jaar geleden
nee, want deze set is specifiek PA dus voor buiten of in zalen bedoeld. Daar sluit je geen hifi sub op aan.

Het beste antwoord

Die kan met alle subs, als die sub een Speakon uitgang heeft kan dat. Maar je moet wel opletten dat je geen sub koopt die meer watt heeft dan de speaker. ( of dit kan ook met een line in en line out. Want de Devine artis 10 a bied veel aansluit mogelijkheden.

http://www.youtube.com/watch?v=Y4ztgb6UqzQ

Nog een uitleg van baxshop met aansluit mogelijkheden. Ze hebben het over de artis 12 a maar de 10 a heeft de zelfde aansluit mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke en als ik een passieve sub koop heb ik dan nog een versterker nodig?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ligt eraan. Hoeveel watt sub zou je willen hebben. Want de Devine 10 a kan wel een subwoofer versterken maar niet als dat meer watt is dan de speaker. Als dat zo is moet je wel een versterker kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dus als het minder watt is dan mijn speaker heb ik geen extra versterker nodig
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het moet dan wel bijv. 100 - 50 watt minder zijn, maar omdat de box ook stroom moet leveren aan de sub is wel dat je box een beetje zachter gaat. Wil je dit niet moet je een aparte versterker kopen voor je sub.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
welke versterkers en subs zijn samen onder de €175,- en die op mijn speaker kunnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou op bax-shop kunnen kijken daar zijn het erge lage prijzen daar heb ik mijn apparatuur ook gekocht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik ook maar als je bij de passieve subs kijkt dan kan je alleen sorteren op ohm en dan staat er 2 x ... watt alleen welke moet ik selecteren
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet bij de zoek balk intypen: Passieve subwoofers Of je gaat naar het keuze menu en dan naar Geuluid & recording, dan naar luidspreker en dan druk je op passieve subwoofer en krijge je verschillende subwoofers.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja maar niet al die subs kunnen toch op mijn speaker hoe moet ik dat sorteren

Andere antwoorden (1)

Voor deze luidsprekers is een speciale sub leverbaar en zoals ik uit het plaatje (zie link) opmaak, zitten de kabels er bij.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb de devine artis 10a al alleen ik heb een lager budget is er een sub voor lager budget
paulus811
9 jaar geleden
Ik zie op marktplaats een aanbod van de 118a set. Wellicht kun je de verkoper vragen of hij de sub los wil verkopen. http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/speakers/m817457987-2x-devine-artis-15a-1x-devine-sub-118a.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en zijn er nog andere subs met lager budget (max 130)