Waar beste uitgaan in Utrecht op een donderdag?

Ik ben donderdag 26 juni in Utrecht voor een concert in Tivolo. Dat begint om 20:00, maar waar ga je daarna nog naartoe? Publiek dat niet 16 jaar is, maar ietsjes ouder. Wat zijn de leuke kroegen op een donderdag?? Irish pub of grand café of bruine kroeg? En ook nog een tip voor hotel op kruipafstand?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De Beurs op het Neude, Filemon op het Janskerkhof, Havana op het Oudkerkhof.

Het beste antwoord

De Beurs op het Neude, Filemon op het Janskerkhof, Havana op het Oudkerkhof.

Toegevoegd na 42 minuten:
Dikke Dries kan ook leuk zijn, zit tegenover Havana.

Kijk even op Google Maps, je kunt zo een rondje Beurs, Filemon, Dikke Dries en Havana lopen vanaf Vredenburg.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tivoli is op de vredenburgkade, dus ga zo even googlen...
Maar ik ga het eens bekijken, bedankt alvast voor deze tips.
En Stairway to Heaven, is dat wat op donderdag?
Of Dikke Dries?
Bedankt...super tof!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Yep, super bedankt. Hotel is geboekt, NH hotel, dus kan het rondje ook kruipen... En ga eerst naar Tivoli. Zin in leuke avond, thanks!!