wie is er ooit naar bierfeest in munchen geweest en kan mijn daar wat over vertellen wat wel en niet doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sowieso genoeg geld meenemen:-)

Antwoorden (1)

Ik ben een aantal keren geweest en het is een erg leuk feest waar nauwelijks rottigheid plaatsvindt.

Wat je moet doen:

Proberen een slaapplek buiten München te vinden. In München zelf is het vreselijk duur. Neem een appartement in de buurt van een station.

Ga niet in het weekend, je komt echt geen tent in. Na 11 uur s'morgens zitten veel tenten al vol

Ben je in een tent ga dan niet meer weg, grote kans dat je ergens anders niet meer in komt.

Eet regelmatig tussendoor. Een liter bier is best veel.

Ga met een groep. Dat is voor de Oktoberfeste echt veel leuker.

Niet idioot veel drinken en je op de laatste dag bedenken dat je de volgende dag fris terug moet. Het is wel een trip van 800km

Je gedragen. De security is onverbiddelijk en streng.