waar blijf ik op de hoogt van nieuwe liedjes?

Ik luister graag hardstyle maar er komen veel liedjes uit, ik wil ze het liefst allemaal luisteren maar zijn er apps of sites voor die veel uploaden. Op youtube ben ik al geabonneerd op euphorichardstylez en legendaryuploadzz. Ik wil ook het nieuws rond de dj's en alles weten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je spotify.com al geprobeerd? Daar staan vast de meeste dj's op.

Antwoorden (1)

Ik ben er vrijwel van overtuigd dat je bij bijv. Spotify verscheidene DiskJockeys (Ook wel 'Dj's' genoemd), kunt volgen, en kunt zien wat voor muziek zij beluisteren. Hierdoor kom je in contact met nieuwe liederen, waar je flink op kunt 'stampen', zoals de jeugd dat noemt. Succes Berry, en een fijne dag verder!