vogeltje in de tuin en ik kan `m niet spotten, maakt apart geluid;`t lijkt wel een soort computergeluid dat er iets valt ;piiiieeuw

ik kan geen foto maken(ik zie `m niet)en de vraag is;herkent iemand `t geluid en kan mij vertellen wat voor een vogel `t is ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (6)

ja dus? wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maak even een foto en voeg deze toe aan je vraag.
Zo kunnen we er niet echt op antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een merel maakt vaak dit geluid als hij onraad vermoed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op onderstaande website vind je alle vogels die in Nederland voorkomen. Naast afbeeldingen kun je ook geluidsopnames luisteren van de geluiden die ze maken. Grote kans dus dat de jouwe ertussen zit!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk een groenling. Maar anders misschien een boomklever.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is vast een grijze roodstaart