Hoe kan ik de naam van Australische muzikanten vinden die nu door Nederland trekken?

Afgelopen zondag zag ik ze in haarlem geweldige muziek spelen. Ik heb tot mijn spijt hun cd van tien euro niet gekocht maar nu weet ik niet wie het zijn.. Hoe kom ik hier achter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Vraag in een advertentie van een huis aan huisblad naar mensen die de cd wel hebben gekocht .
En probeer via hun achter de gegevens te komen .

Toegevoegd na 4 minuten:
Of probeer via de gemeente achter hun gegevens te komen .
Die gegevens zijn bij de gemeente bekent omdat zij een vergunning nodig hebben om te kunnen op te treden .