Wat is in het spel Happy Jump de bedoeling van de rode bubbels die verschijnen als je over het scherm veegt tijdens het spelen?

Ik heb het spel Happy Jump op mijn iPhone. Ik speel het al een tijdje, maar een ding is me bod steeds niet duidelijk: als je tijdens het spelen Over het scherm veegt, verschijnen er rode bubbels (voorheen waren ze geel) die bijna meteen weer verdwijnen. Weet iemand de bedoeling hiervan? Of is het gewoon grappig bedoeld?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Potentieel gezien is het humoristisch bedoelt, aangezien het geen reactie heeft maakt het dus niks uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lol, ik vroeg me hetzelfde af. Ik probeerde ermee die vijanden dood te maken..maar dat werkte dus niet :x

Antwoorden (1)

Deze bubbels hebben geen enkel nut, ze zijn er gewoon voor het plezier.