Hoe heet de soap waar een obsessieve politie man te zien is? (Zie uitleg)

Ik had het 3 jaar geleden volgens mij voor het laatst gezien. Geen idee wie er speelt. Ik denk dat het een Amerikaanse soap was, waar een rechercheur obsessieve trekjes heeft en daarmee lost hij de zaken steeds op. Meer weet ik eigenlijk niet meer:(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bedoel je Monk? Was/is te zien op 13th Street.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was het niet cherlock homles
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De serie waar jij op doelt heet Sherlock en is niet Amerikaans, maar Engels. Wel een erg goede serie. Het gaat echter over een heel ander soort obsessief gedrag dan in Monk waar de vragensteller het waarschijnlijk over heeft.