Ik kan nergens ontdekken of, en zo ja waar, de kaarten op dit moment al te koop zijn. Ook op de officiele site van Mysteryland (link 1) staat nog niets over de kaartverkoop.
Mijn tip zou zijn om ze te volgen op facebook en/of twitter. Ruim voordat de kaartverkoop start zullen ze daar beginnen met reclame maken dus dan ben je op tijd op de hoogte.

Bij onlineticketshop kun je ze al wel 'reserveren' maar pas hier mee op. De ervaringen van gebruikers op internet met deze site zijn erg slecht (link 2). Vaak leveren ze niet en het is een heel karwei om je geld terug te krijgen.

Mocht je online moeten boeken kun je dat redelijk veilig doen bij onderstaande bureau's. Ik heb (muv livenation) overal al eens besteld en dat gaat goed, al zijn ze niet goedkoop.

"Hieronder een lijst met enkele officiële bureaus en een aantal officieuze bureaus.

1. Officieel en (mogelijk) wel betrouwbaar:

Ticketservice.nl
Top Ticket Line
Nationale Theater Kassa
AUB Uitburo
www.livenation.nl
www.ticketmaster.nl
www.eventim.nl
www.seetickets.nl/

of
aan de kassa van het theater (waar je de echte prijs betaalt).

2. Officieus en (mogelijk) niet betrouwbaar (daar kun je dus beter NIET kopen):

Rang1tickets
Budgetticket.nl
Ticketpoint.nl
Ticket Unlimited
Tickets4u
Easytickets
Ticketonline
Ticket123
Onlineticketshop
Rang1tickets
Onlineticketshop
Tickets Nederland BV
4alltickets.nl
Ticket4event.nl
Worldticketshop.nl
PePe Tickets"